سبزی کوکو پاکتی کامچین

ساخت ایران

وزن خالص : 4%±400 گرم

محتویات : تره ، گشنیز ، جعفری ، شوید ، سیر ، روغن مابع سویا (تراریخته) ، نمک

در جای خشک و خنک نگهداری شود

طریقه مصرف : این محصول حاوی سبزی کوکو آماده میباشد،چهار عدد تخم مرغ ، یک قاشق غذاخوری آرد و به مقدار دلخواه زردچوبه ، نمک و ادویه به محتوای پاکت اضافه کرده و مخلوط کنید و در ماهیتابه سرخ نمایید.

شماره پروانه بهداشتی ساخت : ۱۶/14670


انرژی (در هر 100 گرم) : 162/4 کیلوکالری

قند (در هر 100 گرم) : ۰ گرم

چربی (در هر 100 گرم) : 4  گرم

نمک (در هر 100 گرم) : 1/2 گرم

اسیدهای چرب ترانس (در هر 100 گرم) : ۰/262 گرم

 

کوکوها بخشی از هر سفره ایرانی هستد. در سرتاسر ایران انواع مختلفی از کوکوها پخته می شوند که هر کدام می تواند بیانگر فرهنگ، ذائقه و اقلیم جغرافیایی آن منطقه باشند. با اینکه اغلب کوکوها بسیار ساده و دارای مواد اولیه اندک و در دسترسی هستند اما آماده کردن آن ها همواره زمان بر بوده و حوصله زیادی می طلبد.

یکی از متداول ترین انواع کوکوها کوکو سبزی است. برای تهیه کوکو سبزی از سبزیجات مختلف و متنوعی می توان استفاده نمود. برای مثال در مازندران، نعناع، پونه، جعفری و گشنیز سبزی های معطر کوکو سبزی را تشکیل می دهند. اما در تبریز که بعضاً خاستگاه کوکو سبزی نیز معرفی می گردد از تره و اسفناج (به همراه جعفری و گشنیز) بیشتر استفاده می شود که دارای طبع مخالف بوده و سبب تعادل می شوند.

در رسپی عامی که در اغلب سایت ها و کتب نیز آورده شده است تره، جعفری، گشنیز و شوید سبزی های اصلی تشکیل دهنده کوکو سبزی معرفی شده اند. استفاده از این همه سبزی می تواند بیانگر ارزش غذایی و خواص و فواید کوکو سبزی باشد:

  • سبزیجات منابع غنی فیبر هستند و برای مشکلات گوارشی و یبوست مناسبند.
  • علاوه بر فیبر، سبزیجات دارای مقادیر زیادی اسید فولیک بوده و از ابتلا به کم خونی (مگالوبلاستیک) در افراد جلوگیری می نمایند.
  • به علاوه، استفاده از کوکو سبزی می تواند برای کسانی که در هضم غذاها دچار مشکل هستند پیشنهاد مناسبی باشد.

علاوه بر این سبزیجات، تخم مرغ، پای ثابت تمام کوکوها، نمک و فلفل و زردچوبه، زرشک و گردو برای داخل کوکو سبزی و روغن مایع سایر مواد اولیه لازم برای پخت کوکو سبزی هستند. خود تخم مرغ دارای مقادیر زیادی پروتئین است و تاثیر بسزایی در ارتقای ارزش غذایی کوکو سبزی دارد. گردو و روغن نیز به خودی خود سرشار از انرژی هستند. بدیهی است که تخم مرغ و روغن و … به سهولت در دسترس هستند. اما اغلب تهیه، پاک کردن، خرد کردن و تمیزکاری و سرخ کردن سبزی کوکو کار بسیار وقت گیر و دشواری است.

از این رو، گروه تولیدی کامچین، با ارائه سبزی کوکو سرخ شده به مشتریان خود، پخت کوکو سبزی را آسان نموده و مهم ترین و دشوارترین مسیر طبخ کوکو را به تنهایی پیموده است. سبزی کوکو سرخ شده کامچین با استفاده از تازه ترین سبزیجات و طی فرایندهای مهندسی شده و تحت نظارت آشپزان ماهر ایرانی و تیم کنترل کیفیت کامچین تهیه شده و اصول بهداشتی و فنی در تولید آن رعایت شده است. برای مثال، سرخ کردن سبزیجات باید تحت حرارت مناسب و پایین صورت گیرد تا ویتامین ها و املاح ان حدالامکان باقی بمانند.

در صورت تهیه سبزی کوکو سرخ شده آماده به صورت اینترنتی و آنلاین یا از طریق نمایندگی های مجاز فروش کامچین در سراسر ایران، می توانید با افزودن تخم مرغ، گردو و زرشک (به انتخاب و سلیقه خودتان) و سرخ کردن یا در فر قرار دادن آن، بهترین و خوشمزه ترین طعم کوکو سبزی را تجربه کنید. همچنین، در صورت تمایل می توانید برای زیباتر شدن کوکو سبزی خود آن را در داخل قالب های سیلیکونی یا به صورت انواع رولت کوکو سبزی و … درآورید و آشپزی در چندین دقیقه لذت ببرید.