مایه لازانیا و ماکارونی کامچین

ساخت ایران

وزن خالص : 4%±480 گرم

محتویات :

در جای خشک و خنک نگهداری شود

طریقه مصرف : محتوای قوطی را در ظرفی مناسب ریخته کاملا گرم نمایید سپس به عنوان سس لازانیا یا ماکارانی استفاده نمایید.

بعضی از غذاها و خوراکی ها هستند که به روش های مختلفی روح و روان ما را گرفتار می کنند! یکی از این غذاها ماکارونی است!! از ته دیگ ماکارونی نیز همین بس که اغلب مارا جان جانان است و ولاغیر!!

ماکارونی را می توان نوعی پاستای خشک شده دانست که ریشه لغوی آن را برخی به واژه یونانی Macaria و برخی نیز به واژه ایتالیایی Ammaccare نسبت می دهند. معنا، شکل و نحوه پخت ماکارونی و مشابه آن لازانیا در کشورها و حتی مناطق مختلف می تواند متفاوت باشد. این ماده خوراکی اغلب در کارخانجات به صورت نوعی از پاستا و به حالت خشک تولید شده و در بسته بندی هایی به کاربران و علاقه مندان ارائه می گردد.

بنابراین سخت ترین بخش طبخ ماکارونی که تهیه پاستای آن است توسط تولید کنندگان و کارخانجات صورت گرفته است. اکنون فقط کافیست برای تهیه یک غذای خوشمزه مواد و اصطلاحاً مایه ماکارونی را تهیه کرده و در داخل ماکارونی های آبکش شده میکس نموده و نوش جان کنید. اما احتمال دارد برای برخی از عزیزان همین حد از آشپزی هم دشوار باشد!

از همین روست که گروه تولیدی کامچین با ارائه محصول جدید خود با عنوان مایه لازانیا و ماکارونی توانسته است آشپزی و تهیه لازانیا و اسپاگتی را برای علاقه مندان این دو غذای خوشمزه آسان تر نماید. مایه لازانیا و ماکارونی کامچین متشکل از مواد اولیه ای همچون:

و نمک و فلفل و ادویه جات و … بوده و می تواند پاسخگوی یک وعده غذایی کامل خانواده باشد. این محصول می تواند به عنوان یک ماده غذایی مکمل علاوه بر تهیه ماکارونی و لازنیا، برای طبخ انواع دلمه جات و شکم پرها، کتلت ها و رولت ها و بسیاری از غذاهای دیگر نیز مناسب باشد.

اگرچه گفته می شود که ماکارونی غذای مورد علاقه قشر نوجوان و خردسال است اما بسیاری از بزرگسالان نیز به این غذای خوشمزه و مشتقات آن علاقه مند می باشند. از نظر ارزش غذایی نیز ماکارونی و لازانیا دارای مقادیر قابل ملاحظه ای قند، پروتئین و البته کالری هستند.

پخت ماکارونی و لازانیا در عین ساده بودن می تواند مستلزم خرج ترفندها و خلاقیت هایی برای خوشمزه تر و مطبوع تر بودن باشد. نوع سسی که در مایه لازانیا و ماکارونی به کار می رود می تواند نقش مهمی در عطر و طعم غذا داشته باشد. به همین دلیل نیز هست که معمولا استفاده از انواع برندهای مایه لازانیا و ماکارونی منوط به طعمی است که محصول مورد نظر می تواند اراه دهد. هرچه این طعم به ذائقه ایرانی و اصالت غذای ایرانی نزدیک تر باشد استقبال از محصول بالاتر خواهد بود.

کامچین با بیش از چهل سال تجربه در زمینه ارائه غذاهای سنتی و اصیل ایرانی، می تواند انتخابی ایده آل برای علاقه مندان به غذاهای آماده و سریع باشد، چرا که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و دستگاه های مدرن، طعم دلپذیر غذای ایرانی را به مشترکین خود عرضه می دارد.