انواع سالاد برای مهمانی برای چیدن سفره‌های زیبا و رنگین

همه ما وقتی تصمیم می‌گیریم که مهمانی ترتیب دهیم اولین کاری که می‌کنیم این است که به دنبال انواع سالاد برای مهمانی می‎گردیم. زیرا سالادها پرطرفدارترین عضو سفره‌های مهمانی هستند. از این رو هر چه در انتخاب انواع سالاد برای مهمانی خلاقیت به خرج دهیم سفره‌ی رنگین‌تری هم خواهیم داشت. بنابراین اگر شما هم تصمیم دارید که مهمانی یا دورهمی کوچکی ترتیب دهید پیشنهاد می‌کنم در این مطلب از کامچین همراه ما باشید. زیرا در این مطلب تصمیم داریم ایده‌هایی را برای درست کردن انواع سالاد برای مهمانی را با شما به اشتراک بگذاریم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر انتخاب و درست کردن سالاد باید ایده‌های جالبی را برای تزیین آن نیز به کار ببرید. زیرا این کار باعث می‌شود سالادهای شما دلبری بیشتری از مهمانان شما کند.

ایده‌هایی برای تهیه انواع سالاد برای مهمانی

احتمالا در این موضوع با من موافق باشید که سالادها پرطرفدارترین عضو سفره‌های مهمانی هستند. زیرا همه افراد با هر رژیم غذایی، معمولا می‌توانند از این دلبران خوشمزه استفاده کنند. از این رو هر چه سالاد شما خوشمزه‌تر و خاص‌تر باشد بیشتر می‌تواند مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما هم مثل من از افرادی هستید که دوست دارید مهمانان خود را با دست پخت بی‌نظیر خود تحت تاثیر قرار دهید، در ادامه همراه ما باشید. امیدوارم ایده‌های این مطلب از کامچین بتواند شما را در برگزاری هر چه زیباتر مهمانی‌ها یاری کند.

انواع سالاد برای مهمانی

سالاد ماکارونی کامچین نمونه‌ای از پرطرفدارترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد ماکارونی

شاید به جرات بتوانم بگویم که سالاد ماکارونی یکی از پرطرفدارترین سالادهایی است که می‌تواند در جشن‌ها و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص اگر مهمانان شما کودکان باشند. زیرا بیشتر بچه‌ها عاشق ماکارونی و مشتقات آن هستند. بنابراین سالاد ماکارونی نیز به شدت مورد استقبال این فرشته‌های کوچک قرار خواهد گرفت. البته توجه داشته باشید که این سالاد خوشمزه می‌تواند به عنوان یک وعده غذایی هم تلقی شود. زیرا ماکارونی نشاسته بالایی دارد و همین امر باعث می‌شود که علاوه بر اینکه یکی از پرطرفدارترین انواع سالاد برای مهمانی باشد به عنوان یک وعده غذایی کامل هم مورد قبول واقع شود. البته اگر مهمان شما بزرگترها هستند بهتر است برای آن‌ها ماکارونی رژیمی تهیه کنید. زیرا در غیر این صورت استقبال زیادی از سالاد شما نخواهد شد. در صورتی که قصد دارید سالاد ماکارونی را به صورت پک‌های تک نفره در اختیار مهمانان خود قرار دهید. می‌توانید از سالاد ماکارونی ارائه شده توسط گروه تولیدی کامچین نیز استفاده کنید.

انواع سالاد برای مهمانی

سالاد انار یکی از بهترین انواع سالاد برای مهمانی

سالاد انار

فکر نمی‌کنم کسی باشد که به سالاد انار نه بگوید. اصلا این دلبر خوشمزه حتی اگر هر روز هم پای ثابت سفره‌های ما باشد باز هم کم است. مخصوصا اینکه در تهیه آن از گل کلم استفاده می‌شود و می‌تواند به عنوان یک منبع غنی برای کلسیم تلقی شود. هر چند مواد استفاده شده در این سالاد خوشمزه می‌تواند بسته به ذائقه شما تغییر کند. اما در تهیه آن عمدتا از گل کلم، کلم بروکلی، انار، کشمش، گردو، ذرت و برگ‌های ریحان یا نعناع استفاده می‌شود. سس استفاده شده در این سالاد خوشمزه هم همان سس مایونز است که می‌تواند به به کمک لیموی تازه طعم خاصی به خود بگیرد. سالاد انار یکی از بهترین انوع سالادی است که می‌تواند در جشن شب یلدا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سالاد الویه

قبل از اینکه از سالاد الویه صحبتی کنیم بهتر است به این نکته توجه کنید که تزیین سالاد الویه و درست کردن آن دو مقوله جدا از هم هستند. زیرا درست کردن آن تقریبا از اصول مشخصی پیروی می‌کند اما دست شما در تزیین آن تا حد زیادی باز است. نکته قابل توجه دیگری که در زمینه سالاد الویه وجود دارد این است که این سالاد به دلیل مواد استفاده شده در آن بسیار مقوی و مفید است. زیرا در درست کردن این سالاد خوشمزه از گوشت مرغ، کالباس، سیب زمینی، نخود فرنگی، هویج، تخم مرغ، ذرت و سس مایونز استفاده شده است. که هر یک به نوبه خود می‌توانند نقش موثری در تامین مواد مورد نیاز بدن داشته باشند. اگر شما هم قصد دارید از الویه به عنوان یکی از انواع سالاد برای مهمانی خود استفاده کنید. می‌توانید این سالاد را به صورت پک‌های یک نفره از محصولات کامچین تهیه کنید.

انواع سالاد برای مهمانی

سالاد سزار

سالاد سزار

این روزها سالاد سزار نیز جای خود را در سفره‌های مهمانی ما ایرانیان محکم کرده است. زیرا این سالاد خوشمزه که از گوشت مرغ، نان تست، کاهو و پنیر رنده شده تهیه شده است بسیار سالم و مقوی است. البته معمولا از سس مایونز نیز در سرو این سالاد استفاده می‌شود اما هر کسی که بخواهد تابع یک رژیم غذایی خاص باشد می‌تواند این سس را از سالاد خود حذف کند. اگر شما به عنوان یک مادر نگران تغذیه سالم فرزند خود هستید در این مورد مطمئن باشید که سالاد سزار سالم‌ترین سالادی است که می‌توانید آن را در رژیم غذایی فرزندتان قرار دهید.

انواع سالاد برای مهمانی

سالاد کلم

سالاد کلم

اگر به دنبال یک سالاد سالم و پرخاصیت هستید سالاد کلم را هرگز نباید فراموش کنید. زیرا کلم یکی از مهمترین منابع برای تامین کلسیم بدن است. به ویژه اگر در کنار آن از هویج، کدو، کلم بروکلی و ذرت نیز استفاده شود. البته برخی از افراد دوست دارند در تهیه سالاد کلم خود از زیتون، روغن زیتون و فلفل دلمه‌ای نیز استفاده کنند. و برای از بین بردن طعم زمخت کدوی خام نیز معمولا از آویشن برای این سالاد استفاده می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید هنگام سرو این سالاد اندکی شکر نیز به سس استفاده شده در ان استفاده کنید. زیرا این شکر می‌تواند طعم دلچسبی به سالاد کلم شما بدهد.

در این مطلب از کامچین سعی کردیم ایده‌هایی را برای تهیه انواع سالاد برای مهمانی در اختیار شما قرار دهیم. البته بی‌شک ایده‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند در مهمانی‌های مختلف عملی شوند. اگر شما هم ایده‌های جذاب دیگری برای رنگین کردن سفره‌های مهمانی دارید می‌تانید این ایده‌ها را با ما در میان بگذارید. همچنین برای تهیه انواع مختلفی از غذاهای ایرانی به صورت بسته‌بندی بهداشتی می‌توانید از طریق سایت کامچین سفارش خود را ثبت کنید. هدف کامچین سلامت شما است.

درباره نویسنده

تیم نویسندگان کامچین

بدون دیدگاه

گذاشتن دیدگاه