خوراک لوبیا با سوسیس کامچین

ساخت ایران

وزن خالص : 4%±480 گرم

محتویات : لوبیا چیتی ،سوسیس ، پیاز ، رب گوجه فرنگی ، روغن مایع سویا (تراریخته) ، نمک ، ادویه ، آب

در جای خشک و خنک نگهداری شود

طریقه مصرف : قوطی را به مدت 20 دقیقه در آب درحال جوش قرار دهید یا محتوای قوطی را در ظرفی مناسب ریخته کاملا گرم نمایید.

غذاهای فست فودی و آماده را در دنیای امروز می توان جزء لاینفک زندگی مردم سراسر جهان دانست. غذاهایی که زمان لازم برای تهیه و آماده سازی شان شاید حتی نصف زمان خوردن شان هم نباشد!! یکی از مواد اولیه مورد استفاده در بسیاری از این غذاها گوشت های فراوری شده نظیر سوسیس یا کالباس است. تاریخچه تولید سوسیس در ایران بر می گردد به سال 1307 هجری شمسی که توسط فردی روسی به نام افونامو در بندر انزلی تهیه می شده است.

سوسیس که از واژه فرانسوی Saussich گرفته شده است امروزه با نام Sausage یا در اغلب موارد به نام فرانسوی Saucisse خوانده می شود و روش تهیه و تولید آن نیز مانند نامش دست خوش تغییرات و تحولات فراوانی شده است. این فراورده غذایی که از گوشت چرخ کرده، چربی های حیوانی، نمک و فلفل و برخی ادویه جات تهیه می گردد، با استفاده از پوشش هایی همچون کلاژن، سلولز یا پلاستیک کاور می گردد تا مدت زمان نگهداری آن افزایش یابد.

مصرف سرانه سوسیس و کالباس در ایران چیزی در حدود 150 الی 200 گرم است که این رقم می تواند محبوبیت این صنایع غذایی را برساند. البته ناگفته نماند که در برخی از کشورهای اروپایی این رقم حتی به مرز 15 کیلوگرم نیز می رسد! مصرف غذاهای فست فودی در کشورمان ایران نیز همچون کشورهای توسعه یافته روز به روز در حال افزایش است چرا که شاغل بودن اکثر والدین و از طرفی سرعت بالای زندگی امروز مجال لذت بردن از غذاهای سنتی و خانگی را از خانواده ها ربوده است.

یکی از مضرات استفاده از غذاهای فست فودی نیز می تواند عدم اطمینان به کیفیت مواد اولیه و رعایت اصول بهداشتی در طبخ اینگونه غذاها باشد. گروه تولیدی کامچین، یکی از معتبرترین تولید کنندگان غذاهای آماده خانگی در ایران است که با بیش از 40 سال تجربه می تواند محصولاتی اصیل یا مردن را به بهترین و مطمئن ترین کیفیت در اختیار علاقه مندان به غذاهای آماده قرار دهد.

خوراک لوبیا با سوسیس کامچین می تواند انتخابی ایده آل برای خانواده هایی باشد که غذاهای فست فودی و آماده را در کنار سلامتی و کیفیت و بهداشت می طلبند. خوراک لوبیا با سوسیس متشکل از:

  • کنسرو لوبیا چیتی
  • سوسیس
  • سس باربیکیو یا کچاپ
  • رب گوجه فرنگی
  • روغن
  • نمک و فلفل
  • ادویه جات

و پیاز خرد شده است و می تواند با استفاده از آب گوشت، شیره، عصاره و یا … طعم دار گردد. خوراک لوبیا با سوسیس غذایی نسبتاً پرکالری است و از این رو می تواند برای افراد لاغر و کودکان در حال رشد انتخاب مناسبی باشد.

  • کربوهیدرات
  • پروتئین
  • فیبر
  • سدیم و پتاسیم و …

از جمله مواد معنی موجود در خوراک لوبیا با سوسیس است. برای تهیه خوراک لوبیا با سوسیس کامچین می توانید به صورت آنلاین محصول مورد را سفارش داده و به صورت حضوری نیز آن را از نمایندگان فروش سراسر ایران دریافت نمایید. این خوراک، با استفاده از تازه ترین و مطمئن ترین مواد اولیه و تحت نظارت تیم کنترل کیفیت حرفه ای کامچین تهیه شده و در پخت آن از تجربه و مهارت سرآشپزهای اصیل و آشنا به ذائقه ایرانی بهره گرفته شده است.