انواع خوراک سوسیس برای افرادی که زمان کافی برای آشپزی ندارند

احتمالا شما هم مثل من در روزهایی که حوصله و یا زمان کافی برای آشپزی را ندارید به فکر انواع خوراک سوسیس می‌افتید. اما حقیقت این است که این خوراک دلچسب هم ممکن است پس از چندین بار تکراری شود. بنابراین باید در مورد خوراک سوسیس خود خلاقیت به خرج دهیم تا بتوانیم غذای متفاوتی را برای خانواده خود آماده کنیم. هر چند انواع خوراک سوسیس در بیشتر خانواده‌ها به عنوان صبحانه سرو می‌شود. اما شاید هر از گاهی هم برای سایر وعده‌های غذایی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو در این مطلب از کامچین تصمیم داریم انواع مختلفی از خوراک سوسیس را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدوارم این ایده‌های خلاقانه بتواند راه حل مناسبی را برای تهیه انواع مختلفی از خوراک سوسیس به شما ارائه دهد.

ایده‌های خلاقانه برای تهیه انواع خوراک سوسیس

هر چند بسیاری از افراد دید خوبی نسبت به سوسیس و کالباس ندارند اما باید بدانید که این مواد غذایی به دلیل استفاده از گوشت قرمز در آن‌ها منبع آمینو اسیدهای ضروری مورد نیاز بدن هستند. بنابراین با توجه به اهمیت رژیم غذایی مناسب برای سلامتی می‌توان هر از گاهی این مواد را نیز در برنامه غذایی روزانه قرار داد. اما اگر هدف شما استفاده از غذاهای بدون گوشت است قضیه فرق می‌کند. از طرفی همانگونه که می‌دانید هر چه قدر که ما بتوانیم در آشپزی خلاقانه‌تر عمل کنیم تنوع طعم و غذای مختلفی هم خواهیم داشت. از این رو در ادامه چند ایده خوشمزه برای انواع خوراک سوسیس را با شما در میان می‌گذاریم.

خوراک سوسیس

ایده‌هایی خلاقانه برای تهیه انواع خوراک سوسیس

خوراک سوسیس و تخم مرغ

اگر عادت دارید که در صبحانه‌های خود از تخم مرغ استفاده کنید بعید می‌دانم تا کنون خوراک سوسیس و تخم مرغ را امتحان نکرده باشید. زیرا این غذای خوشمزه بیشتر وقت‌ها پای ثابت صبحانه‌های ما است. تنها تفاوتی که در آماده کردن این غذا به چشم می‌خورد استفاده از رب یا گوجه فرنگی است که بسته به ذائقه هر فرد متفاوت خواهد بود. این خوراک خوشمزه معمولا از پیاز، سوسیس، تخم مرغ، نمک، فلفل، آویشن، رب گوجه فرنگی یا گوجه فرنگی تازه و فلفل دلمه‌ای و حلقه‌های زیتون است. با توجه به مواد تشکیل دهنده این خوراک می‌تواند به عنوان به عنوان یک وعده غذایی کامل تلقی شود. بنابراین معمولا در صبحانه که مهمترین وعده غذایی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سبزیجاتی مانند ریحان طعم بی‌نظیری به این خوراک خوشمزه خواهد داد.

خوراک سوسیس

خوراک سوسیس و لوبیا

خوراک لوبیا چیتی و سوسیس یکی از غذاهای پر کالری است که می‌تواند برای کودکان در حال رشد و نوجوانان مناسب باشد. به جرات می‌توانم بگویم که خوراک لوبیا و سوسیس خیلی بهتر از فست فودهای پرچربی است که برای بدن مضر هستند. زیرا لوبیا یک دانه گیاهی سرشار از پروتئین است که می‌تواند به خودی خود تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن را رفع کند. اما وقتی در کنار آمینو اسیدهای سوسیس قرار می‌گیرد مفیدتر هم خواهد شد. هر چند تهیه این غذا چندان وقت گیر نیست اما در روزهای پرمشغله می‌توانید این غذای خوشمزه را به صورت کنسرو آماده نیز تهیه کنید. گروه تولیدی کامچین با ارائه خوراک سوسیس و لوبیا با ادویه‌های خاص که به بهترین شیوه طبخ شده اس سعی دارد سلامتی را به شما عزیزان هدیه دهد.

خوراک سوسیس

خوراک لوبیا و سوسیس کامچین

خوراک سوسیس و قارچ

قارچ عضو جدا ناپذیری از از غذاهای خلاقانه‌ای است که روزانه طبخ می‌شوند. زیرا این ماده غذایی مفید و مقوی عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به غذاها می‌بخشد. اگر طرفدار طعم‌های متفاوت هستید می‌توانید قبل از پختن هر غذایی قارچ‌ها را خرد کرده و داخل آبلیمو خیس کنید تا طعم ترش مزه‌ای به خود بگیرد. خوراک قارچ و سوسیس معمولا متشکل از پیاز سرخ شده، سوسیس، قارچ، سیر، زیتون، فلفل دلمه‌ای و پنیر پیتزا است. خوراک سوسیس و قارچ هم می‌تواند به عنوان صبحانه و هم سایر وعده‌های غذایی استفاده شود. اگر مهمان ناخوانده‌ای داشتید نیز می‌توانید این غذای خوشمزه را بپزید و برای تزیین آن نیز از ذرت و ریحان وبرگ نعنای تازه استفاده کنید.

خوراک سوسیس

خوراک سوسیس و سیب زمینی

وقتی قرار است که به کمک ایده‌های خلاقانه انواع خوراک سوسیس را برای خانواده خود آماده کنید. دست شما تا حد زیادی در انتخاب مواد غذایی مختلف باز است. و این بستگی به ذائقه، امکانات و زمان شما دارد که بخواهید از چه موادی برای تهیه خوراک مورد علاقه خود استفاده کنید. اما معمولا چون انواع خوراک سوسیس انتخاب ما در زمان‌هایی است که فرصت کافی برای آشپزی نداریم، موادی را انتخاب می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن قابل آماده سازی باشند. از طرفی هم از آنجایی که هیچ یک از ما معمولا رغبتی به خوردن سوسیس خالی نداریم. سعی می‌کنیم با استفاده از مواد غذایی مختلف لذت بیشتری از غذاهایمان ببریم. گروه تولیدی کامچین نیز با استفاده از سوسیس، پیاز و سیب زمینی و سس کچاپ یک خوراک سوسیس متفاوت را برای شما عزیزان تدارک دیده است. برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق سایت و یا نمایندگان فروش این شرکت اقدام کنید.

انواع خوراک سوسیس

خوراک سوسیس کامچین

سوسیس پنیری

کسی را نمی‌شناسم که بتواند به سوسیس پنیری نه بگوید. مگر اینکه چربی خون داشته باشد و بیماریش او را ملزم کند که دل از این دلبر خوشمزه ببرد. هر چند تهیه سوسیس پنیری در منزل برای بسیاری از افراد نسبتا دشوار است. اما در حالت کلی آماده کردن این خوراک هم کار چندان سختی نیست. برای این کار کافی است چند برش کوچک بر روی سوسیس بزنید و داخل آن‌ها را با پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا پر کنید. سپس سوسیس را به سیخ بکشید و در شعله ملایم سرخ کنید. هر چند استفاده از ماکروویو برای تهیه سوسیس پنیری گزینه مناسب‌تری است. توجه داشته باشید که استفاده از پودر سوخاری نیز می‌تواند سوسیس پنیری شما را تردتر و خوشمزه‌تر کند.

آنچه در این مطلب با شما به اشتراک گذاشتیم تنها چند ایده‌ خلاقانه برای تهیه انواع خوراک سوسیس بود. مطمئنا ایده‌های خلاقانه‌ی بسیاری نیز وجود دارد که می‌تواند در تهیه انواع متنوعی از غذاها به کار گرفته شود. این روزها شرکت‌های تولید کننده غذاهای آماده نیز تمام سعی خود را می‌کنند که از ایده‌های خلاقانه‌ای برای تهیه انواع غذاها استفاده کنند. که گروه تولیدی کامچین نیز یکی از آن‌ها است. گروه کامچین سعی دارد با تکیه بر شیوه‌های آشپزی مدرن انواع مختلفی از غذاهای ایرانی را در بسته‌بندی مناسب به شما ا عزیزان رائه دهد.

درباره نویسنده

تیم نویسندگان کامچین

یک دیدگاه

  • Sepideh . Army on آوریل 14, 2019

    خیلی ممنون عالی بود ولی …
    همش سوسیس بود و تخم مرغ و لوبیا ….
    در کل عالییی

گذاشتن دیدگاه